Bilder från Omayda!

Hej! Det var jätte kul hos Omayda i går. Det var jag, Minou, nike och Alva som var där och vi sovde över hos henne. Hm...ja jag tog lite bilder och här kommer dom:
<Julia D <3
 
< Hihi vi var på CC efter skolan (en godis afärr)
< Jag och Omayda på tvärbannan!
 
 
< Hemma hos Omyda spela vi typ rock band!
 

< Galna jag :)
< Jag hitta en boa jag blev förälskad i!
 
 
< Galna Omayda.

Nästa Dag!
< Morgon pigg va! (före)
< Efter! ¨
< Vi målade naglarna på morgonen!
< Ja jag vet att jag har värdens fulaste hand men jag orkar inte bry mig. Men så här såg mina målade naglar ut. (rosa såklart)
< Så här såg tost maskinen eller vad det nu hetter, ut när vi vara klara med alla makor.
 
 
< Min nya kompis.
 
< Köpte en mascara i dag.

Kommentarer
Postat av: JULIA T

maja! JAG SER UT SOM ETT MONGO PÅ BILDEN TA BOOOOORT !

LOVE YOU <3 HOPPAS NI HADE KUL!

2010-01-23 @ 19:44:13
URL: http://mebylicious.blogg.se/
Postat av: CARRO

JULIA T:

Tycker inte jag... men vill inte du ha den får väl Maja ta bort den då...



MAJA:

Snyggt det blev med rosa nagellacket...

Och dina händer är ABSOLUT inte fula.. (du får inte va såå självkritisk)

2010-01-23 @ 20:17:51
Postat av: julia.d

Har samma maskara! puss puss love you!!<3<3

2010-01-24 @ 20:27:48
URL: http://juliajoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0