Svart på frågestund :)

 

 
mellansyrran om Frågestund!:

Favorit mat?
Favorit frukt?
Favorit godis?
Favorit glass?
Favorit film?
Favorit artist?
Favorit skådis?

Svar:
1. Typ kött, klyft potatis och bra :)
2. Bannan!
3. choklad och chips, mumms!!!!!
4. Det är bara vandlig vanilj.
5. hm... svårt typ.. aslå jag har ingen :( jag gillar många filmer.
6. Jag har inte heller något som jag gillar rikigt mycket!
7. Det är anne Hathaway!



Frida
om Frågestund!:
Högsta önskan? Sämsta önskan eller vad man säger, (de du inte vill ska hända:)

Svar:
1. Det är typ att bli känd (sångre)
2. Det är att värden ska gå under när jag lever :)


Agnes om Frågestund!:
Har du det bra på kulterama? Fick du det du hade önskat i julklapp? vad önskade du dig mäst i julklapp? Har du något nyårs löfte? Hur tycker du att en perfekt jul ska se ut?

Svar:
1. Ja, jag har det super bra.
2. Ja det fick jag! Jag blev jätte glad för allt :)
3. Jag önskade mig mässt smink och en canada tröjao och jag fick min canada tröja!
4. Japp det har jag men det är hemligt.
5. En perfekt jul ska vara att man är tillsammans släkt och vänner och att man får något man önskar sig mycket och att man äter god mat och ser på kalle anka :)


julia.d om Frågestund!:
Var det jag som tog bilden när du håller i tomteblåset?

Svar: Japp det var du gma <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men en sista grej bara.. skulle du kunna fixa så att det inte går om igen och igen.. (du vet så att headern kmr igen= :S m du fattar..

2010-01-07 @ 20:49:45
URL: http://hannahkanna.blogg.se/
Postat av: julia.d

Gud vad snygg bild!

2010-01-09 @ 22:14:35
URL: http://juliajoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0