Julia t och skolan!

Hej! idag har jag varit hoppas Julia T <3 Jag var inte där så länge men vi hade ändå kul så länge det varade. Jag ska precis göra läxan men bloggen kommer förts...nee jag bara skoja. Eh idag hade vi det jätte kul på dansen och sången. Vi sånger money, money av abba fast på svenska och vi har gjort om låten så att det är kvinnor det handlar om och inte män. Sen fick vi välja grupper och jag, julia t, julia d, nike, anna och omyada var in en grupp och sen skulle man hitta på en dans. Men nu ska jag inte skivar mer för det här var säkert jätte tråkigt för er att läsa men puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter som att det blev en bra dag trots sömnproblem... Klart att det inte blir tråkigt att läsa. För att va dyslektiker skriver du ju jättebra och intressanta saker. tror knappast jag är ensam om att tycka det

2010-01-26 @ 19:50:46
Postat av: JULIA T

du glömede ANNA!!!! HON VAR OCKSÅ MED!

2010-01-26 @ 19:57:37
URL: http://mebylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0