Smsa mig eller ring mig om ni har lust att göra något!!!

Hejhej! I dag som sagt var vi på något slott och titta lite och i kväll ska vi gå och titta på när ett vattenfall typ. Här i trollhätan är det en sak som heter fallensdag just nu. Så vi ska gå och göra något i stan jag vet inte riktigt vad. Jag saknar alla mina underbara vänner <3333333 Snart är sommaren slut och jag har inte gjort allt jag vill göra och inte träffat alla jag vill träffa :( Smsa mig om du vill göra något. Den här veckan är jag upptagen men sen har jag inget förr mig. jag har svårt att ta mig in till stan och göra något! Puss, puss nu ska jag bada <333


Kommentarer
Postat av: Minou!

Jaha så du bode ankeborg jag bodde i Hogwartz.SNART SKOLA :(

2010-07-24 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0