Svar på frådestuden (tyvär det blir ingen vb)



Svar: Självklart!!! <333 Här kommer gushis blogg: KLICKA HÄR OM DU VILL KOMMA TILL GUSHIS BLOGG! 

 

Svar:
1. Jag gillar mycket kött....så det blir nog kött med klyffpotatis och bea <33333333
2. hmmm....jag har inte favo film men jag säger nog Eclipse <3

 

Svar: Jag går i en skola som hetter Kulturama. Det är en dans och sång skola :D

 

Svar: Tillsammans heter den. Den är skitbra <333


 

Svar: Jag har tyvär ingen störe bild. Jag försöker hitta. Men jag hittar ingen :(

Kommentarer
Postat av: Frida

Har okså läst Tillsammans :) Har läst, 1,2,3 :D



Tycker okså att dom är bra! :)

2010-07-21 @ 18:33:00
URL: http://flimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0