Bättre blogg!

 

Hej! I dag ska jag faktiskt tips om hur man får en bättre blogg!

1. Det allra viktigaste är att varjre dag skriva på sin blogg. Minst 2-3 inlägg per dag helst lite fler.
Om man inte skriv varje dag blir bloggen tråkig och man slutar gå in på den :(

2. Alltid ha en bild till varje inlägg (det måste var en bild som handlar om inlägget). När jag menar bilder så menar jag helt en på säg själv eller något annat.

3. Det dära med bilderna, folk tycker om när man tar mycket bilder men sin kamera eller mobil och sen lägger ut. T. ex man kan ta bilder när man är i skolan och lägga ut eller när man är på fest eller något liknaden.

4. Man ska inte vara kaxig i sin blogg, jag tycker att man ska vara säg själv. Bry er inte som någon skriver att du är ful eller något liknaden. Dom som skriv sånt är oftast inte kanske nöjda själv med sitt utsende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0