TEST!

Frågor!

DETTA MÅSTE DU:

KOPIERA TEXTEN,

SÄTTA IN EN BILD PÅ DIG SJÄLV

OCH SVARA PÅ FRÅGORNA.

VÅGAR DU VERKLIGEN SVARA ÄRLIGT?


Ditt namn?
Maja Jonsson

Födelseår? 1997

Hur Lång är du?  ungefär 146 cm

Spelar du något instrument?
Nopp

Dina första tankar när du vaknar? Vad är klockan?!

Vart befinner du dig just nu? På ladet

Biter du på naglarna? ja! jag försöker låta bli men det går inte!

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna?  Ett par Björn Borg som är svart, vita och rosa <3

Har du något husdjur?  nej!

Är du singel? ja :(

Vem är sötast ? Jag!!!!

Vem vet mest om dig?  Alla jag känner nee...men min familj tror jag fast dom vet ju inte hur jag är i skolan, hihi!

Vad vill du ha just nu? 1000000 kr! 

Ditt mål i livet?  Att leva ett lyckligt liv!

Rädd för? Spindlar!!!!!!!!! hundrar och maneter och alla småkryp, ALLA!!!

Hur gammal är den äldsta person du kysst? Typ min farmor :D

McDonalds eller Burgerking?  Mcdonalds, såklart <333

Sjunger du?  ja, anars skulle jah inte gå i en musik skolan....liksom dah!

Vad har du för skostorlek? 35-36 hahaha jag vet att jag har små fötter

Vill du gifta dig? det skulle väl vara kul!

Kommer du överens med dina föräldrar?  Ja, det gör jag väl

Din hårfärg? orange/blont!

Skor du hade på dig idag? Mina svarta vandliga balerina skor!

Vad sover du i? tröjor

Kläder du har på dig?  En leopardfärgad topp från H&M och ett par svart leggings!

Favoritårstid?  S O M M A R <3

Favoritmat och dryck? orkar inte svara på den frågan!

Hur svarar du i telefonen hemma?
 Hej, det är maja

Hur svarar du i mobilen? Hej! det är maja. eller så säger jag bara hallå!

Sov du ensam inatt?
nej!

Vad gjorde du kl 08 imorse? sov. zzzzzzzzz

Vad var det senaste någon sa till dig? stäng av datorn!

Druckit idag? fanta, oboy, cider och vatten! 

Vad är det för väder hos dig nu? inte vet jag det är mörkt jag ser inte så bra vad det är för vänder

Godaste glassmaken?   Vanilj!!!

Drömmer du mardrömmar?  nej, inte så ofta!

Favoritklädsel?
olika

Favoritgodis? choklad och chips!!!

Hur många kuddar sover du med?
1-2 typ!!!

Längtar du mest efter just nu? Tills på Måndag!!!!!!!!!!! 

Vad luktar det nu om du sniffar lite? Jag!

Saknar du någon just nu? Alla mina kompisar

snus eller cigaretter?
  ehh, inget

Vill du ha barn?  ja!

Längtar du till din nästa födelsedag?
  jA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är du blyg? nja kanske lite ibland men inte så ofta!

Tycker du att du har fin dialekt?
  Kanse det!

Tycker du om fester? Självlart, det är typ det roligste som finns
 
Tycker folk du är snygg? Inte vet jag. Jag brukar inte höra att jag är snygg mest söt!

Har du använt någon hårprodukt idag?
  japp! Hår spray!

Vad har du för planer till helgen? 
 japp!

Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 
typ 25

En bra film? har as många :D

Vem får en kram? dom jag älskar

Vem får en puss?
  den som vill!

Sprit, cider, vin eller öl? inget!!!!!!

Hund, råtta eller katt? Katt

Tycker du om din pappa?  Jaa ! vem gör inte det ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0