Hur du ändrar rubriken!

1. Först går du inte på design och sen in på stillmal.

2. Leta på kodavsnitet Entry headers!
 

3. Hoppas ni ser vad det står vad ni ska göra på varje!
 

4. Om ni vill ändra färg så klickar du bara: Färgkarta! 

5. När du har letat upp en färg du vill ha så står det massa bokstäver och sifror occh sånt kopiera det som jag har markerat!
 


6. Sen går du in på stillmalen igen och radera den frägen coh klistara in den nya färgen!


7. Om du inte fattar så kan du maila mig till [email protected]

Kommentarer
Postat av: A L I C I A

Kan du göra en design till mig? :D

2010-04-18 @ 18:08:29
URL: http://sthlmsbruuud.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Jag hittar inte Entry headders:(

2010-10-15 @ 09:07:15
Postat av: Nella

Hej! jag undrar hur du gör så att ditt namn på bloggen rör på sig? :D

asså, att den rullar :)

2011-01-28 @ 10:18:12
URL: http://daniiellasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0