Fjällen

Hej! Har precis kommit hem från fjällen nu och det var jättekul. Nu kommer lite bilder :)
PS. Det kommer typ bara vara bilder på mig för dom andra ville inte vara med :(
< Min packning!
 
< Det är inte bara min packning, mammsen och pappsen också!
< Halva vägen stanna vi och åt mat hos Alice och Wilmas (dom vi åkte upp med plus doms mamma och pappa) farfar och farmor och åt lunch och dom hade en jättefin hund som heter Lotta  <33
< Ja, bilden säger allt :)
< När vi är framme så ser vårat hus ut så här.
< Det satt massa uppstopade fåglar i huset.
< haha på morgonen är man inte så pigg.
< Det fanns ett lofft där man kunnde sova!
< man fick ju bara inte åka skoter man fick ju köra också :)
< Vi fiska en hel del!
< Fiskar!
< Wilma :)
< Vi åkte lite längd också :)
< Här kommer man i fullfart...not!
< Här sover alice, jag och Wilma på lofftet!
< Min skiåknings outfite :)
 
< Slalom ska man ju åka lite också.
 
< Lunch...mm <3
< Lite mer skoter.
< Vi var högt uppe på fjället
< äter korv!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: M@nge

Jättefina bilder.. Du anar inte vad jag blir avis på dig, vill också åka till "den där perfekta fjällstugan" och åka skidor & skoter. Framgår inte helt av bilderna, men jag hoppas att det var en fin/bra slalombacke ni hade.

2010-03-05 @ 19:41:45
Postat av: julia.D

Dud vad mysigt ni har nån gång reser vi till sammans haha!!<333

2010-03-05 @ 19:55:17
URL: http://juliajoj.blogg.se/
Postat av: Din okäända läsare xD

Hejsan !<3

vad roligt du verkar ha de;)) Bra Bra !:D

Förlåt , jag är inte riktigt som jag brukar men jag har blivit full pga den dumma Cocca - Coolan :p xD



Kraaamizar !:D

2010-03-05 @ 22:00:03
URL: http://tildevildes.blogg.se/
Postat av: Minou!

2010-03-06 @ 09:51:32
Postat av: Minou!

Kuul har saknat dig! Vem van tävlingen da??

2010-03-06 @ 09:52:00
Postat av: Elvira

Vad mysigt du verkar ha haft det! :)

Vi ses på måndag! //Kram <33

2010-03-06 @ 17:06:58
URL: http://elviiis.webblogg.se/
Postat av: marie(grann kärring)

Vad det är roligt att läsa din blogg.Fina bilder från fjällen! Vi är på landet nu men kommer hem idag. Då följer åxå Filippa med oss Kram Marie

2010-04-07 @ 11:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0