Bara en dag kvar!!!

Heej! Nu är jag hemma och snart måste jag packa väskan :D Vi kommer bo på ett jättefint hotet i turkiet och staden där vi är i heter icmeler! Det är bara 80 meter till vattanet!!! Det är kort  tycker jag. Men aja i dag i skola var allt bra, vi hade ett prov som gick skitdåligt, det var ett Eng-porv och jag är dålig på eng! Men nu kommer lite bilder på hotelet :D
 
< Ser ni att bland alla hus och allt är det in ringat. Där är vårta hotel och visst är det nära till vattnet?! 
 < Det finns massa poler på hotelet, här är en av dom!
< Den där ruselkanan ska jag åka i!!!
< så här se rummen ut!


Komentera och skriv vad ni tycker :D



Kommentarer
Postat av: jossan

hoppas du får det jätte bra! kommer sakna dig! <3

2010-05-21 @ 16:01:28
Postat av: olivia

Ååå, lyckos dej!! Hotellet ser jättefint ut :D

<33

2010-05-21 @ 17:18:15
URL: http://tjejensomarcool.blogg.se/
Postat av: Elin <33

Åhh vad fint det är där ju Maja. Jag blir ju avis... hahah men jag hoppas verkligen att du ska få roligt <3 :D

2010-05-22 @ 09:02:46
URL: http://eelinhedelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0