När man har tråkigt!

Tre saker jag inte förstår mig på: folk som ljuger, pedon och våld!

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: datan, samma papper och men mobil.

Tre saker jag gör just nu: hostar, bloggar hihi också är jag inne på Facebook :D

Tre saker jag vill göra innan jag dör:  bli känd, bli rik och göra en god gärning till dom som har ont om pengar.

Tre saker jag kan:  Sjunga, nuda näsan med tungan och sen kan jag simma :D

Tre saker jag inte kan: jag kan inte photoshop, byga ett hus och dyka :(

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: på din mamma...haha vet inte lyssna på vad du vill!

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Hjula, göra häftiga volter (vet hur det stavas) och trola :D

Tre favoriträtter:  kött och potatis å bea, pappas kyling gryta med pasta och tacos <3

 


Kommentarer
Postat av: Adna

Är du klar med min Design?:D

2010-05-01 @ 17:45:41
URL: http://glaaaamorus.blogg.se/
Postat av: olivia

Hahaa, det testet är roligt :)

2010-05-01 @ 20:11:00
URL: http://tjejensomarcool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0