Shoppa med Elin!

Heej! Han inte blogg i morse men nu är jag jag här. Jag skulle shoppat med Anna men hon kunnde inte så jag shoppade med Elin i stället :D Jag måste plugga jättemycket nu men det får vänta lite. Gud jag är jättetrött och jag kommer inte orka plugga men jag måste för jag har ett prov i morgon. Just det i dag hade jag utväklingsamtal och det gick jättebra för mig i nationelaproven. Jag nåde målen på alla :D PUSS PÅ ER <3
< Jag och elin<3
< Elin <3
< ME!
< Min outfit!
Skolglassögon: vet inte fick dom av mormor tror jag!
Jeans jacka: Marias!
linne: ginatricot
Legins: vet inte?
Svarta skor: men ser inte skorna men dom är köpt på skopunkten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0