Körlägret

Nu kommer bilderna!!!!!
< Jag och christina!
< Clara!!!!
< Jag, hihi !
 
 
 
< Olivia <3333333
< Vi gick till vattnet och kolla vad fint vattner är!
< Sitte vid vattnet!
< God natt haha :D
< haha ja lilla jag!
< Frukost!
< Olivia och Elvira <3  
< TRÖTT! 
< Elvira pysslar <3 
 
< Mitt godis (köpte mer på söndagen) 
 
< Jag och Olivia <3 
 
< Nu är det dags för maskerad och Olivia är Vampyr!!!! 
< Elvira är geisha! 
< Jag var hippi :D 
< Elvira, jag, olivia, clara och Christina! 
< Alla körer!!!!!! 
< Jag äter en stor gele (stavning) orm! 
< Hahah viga jag! 
< Haha lite fötter här :D 
< Dagen efter, alla är trötta! 
< Mika <33 
< Söta Olivia! <3 
< Jag och Elvira på hem resan! 
< Olivia och Clara <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0