Nu är jag hemma!!!

Heeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!! Har nu saknat mig? Det är klart att ni har! Det var jättekul på körlägret och jag ska ladda upp massa bilder. Jag top 117 bilder, men jag kommer inte ladda upp exakt alla bilder! Jag fick två frågor medans jag var borta så jag tänkte svar på dom du :D  
 

 
Svar: Vad kul att du tyckte den dära hemsidan var kul som jag vissa och självklart kan jag säga vad den heter. Tryck bara här: http://www.biadesign.se/pratameddatorn/prata/ 


 
Svar: Ja, om du tycker det är så himla dyrt så köp ingen då. Det är ganska många som frågar mig om att jag ska göra en design och det tar tid av mig och därför så bestämde jag mig för att ta betalt. Och jag kan hålla med det är lite dyrt men det får man ta!

Kommentarer
Postat av: Mange

Ang. Svar (2):

Egentligen riktat till den anonyma..

Tänk dig själv att ALLA dina kompisar och alla andra vill ha en design/header av dig. Det är ju liksom inte bara att "knäppa med fingrarna" och sen är designen klar. Nej! Det är betydligt mer jobb än så..



Du ska ju först tänka ut typ "hur den ska se ut".. sen ska du få tag på de bilder som behövs, och kanske bearbeta dessa (ändra färger, klippa/klistra). Sen testar man ju oftast olika idéer innan man har det slutliga resultatet, d.v.s. innan Maja ger bort designen, har hon ju säkert gjort om den någon/några gånger innan hon lyckats få en design hon själv känt sig nöjd med.



Det är ju inte heller så att Maja jobbar med att gör designer och har hela dagarna på sig, utan det blir säkert när hon har en stund över som hon fixar med designerna och så kommer sådana som dig (som bara vill FÅ en design) och stressar henne med frågan "Är min design klar snart?".



Så jag personligen tycker inte att det är mer än rätt att hon faktiskt får någonting för det, sen e väl egentligen inte 40 spänn HELA VÄRLDEN? Kanske lite i överkant, men vaddå..Ungefär som att köpa 2 stora chokladkakor åt henne som tack. Det är väl ingen "Big Deal"? och som sagt, vill du inte betala avgiften, får du väl göra din egen design då.. Fast då är det är ju inte säkert att den blir lika snygg som om Maja skulle gjort den, för jag hoppas att du sett alla designer hon gjort (både hennes egna och dom hon gjort åt andra).



Ska vi sen gå ett steg till, så skulle ju Maja kunna säga nej och låta <den frågande personen>, typ dig, slösa DIN EGEN tid till att göra designen, men nu är ju Maja så snäll att hon erbjuder sig slösa SIN tid till att göra din design. Anser du nu att du gör bättre designer till billigare peng, behöver du ju inte skriva en halvsur kommentar till Maja bara för det. Sen har hon väl aldrig sagt att du MÅSTE beställa en design av henne, eller?



Maja: Stå på dig och KEEP UP THE GOOD WORK ;-)

2010-05-12 @ 19:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0