Ät och var tyst :)

 
Skolamaten! Jag tycker man ska äta skolmaten eller åtminstonen smaka varje dag. Många tycker inte om skolamaten, det tycker inte jag heller men i bland kan det vara helt okej. Många i min skola, många av mina kompisar äter inte skolmaten och jag skiter i om dom äter eller inte det är dom sak men jag tycker ändå att man ska smaka. Jättemånga människor svälter av hunger och skulle kunna äta nästan vad som helst för att bli mätta och här äter inte vissa maten i skolan för man tycker det är äckligt och vi måste ha jättegod mat för att bli nöjda. Jag säger inte att det är fel att inte äta skolmaten men att smaka lite skolmat dör man inte av direkt. Vad tycker ni håller ni med mig eller är ni emot mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0