Lite om hur det var i London :)

GOD MORGON PÅ ER! har varit vaken ett litet tag nu, vakna typ halv 11 :P Jag hade det jättebra i London!!! Jag åkte dubbel dekare, jag var på Madame Tussauds, gick på musikal och var på primark!!! :D Resan var verkligen toppen. två saker du måste göra om du är i London: 1. Du måste gå på någon musikal. Det är värt varenda öre! Vi gick på lejon kungen och jag är ganska trött på den, men dom hade gjort den så häfigt!
2. en sak som är ett måste är PRIMARK!!!!! värdens bäste shopping center!!! där finns allt och det är super biligt!!!!! DET ÄR VERKLIGEN ETT MÅSTE <3333

Aja åter gå till till anndra saker :D maten var inte precis en höjdare men helt okej :P Jag ska snart lägga upp allt jag köpte och massa bilder från London :D  puss <333
 
Någon radom bild jag tog precis :P <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0