Hissar och dissar!

 

Födelsedaga!
ÅHH! jag längtar tills det är min födelsedag som är den 4 dec på lördag! Det är verkligen något att hissa!

Blocket! Blocket är en ganska bra sida. Man behöver faktiskt inte ha allt som man vill ha precis nytt. T.ex Canada goose, jag hittade en Canada goose (eller julia hitta åt mig) jacka för bara 500 kr och igentligen kostar dom 5000 :- . Om ni letar efter något dyrt kanske leta på blocket ;)

Ringar! Jag har börjat andvända ringa det senaste åren och jag tycker väldigt mycket omringar :D


 

Ta kort på sina bröst! Vad är meningen med att alla fjortisar ta kort på sina bröst??? Fattar inte riktigt va dom tänker. Antningen ``nu ska jag ta kort på min nya tröja som har en jätte fin urrigning´´ eller `` Nu tänker jag vissa min stora bröts´´, vilket allternativ tror ni??

Kort! Ni som är långa säg inte att det är jobbigt för att vara kort är värre. Det är inte ALLS roligt att vara kort. HATAR DET!

Snö! Det är så himla jobbigt med snö!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0