IDOL idag :)

Heej! Är tillbaka från kören :D Jag var jättesvag i rösten i dag och ändå har jag inte skrikigt mycket i dag :S
Aja, idag är det i idol!!!!!!!!! I början är det roligaste att se när alla dåliga sjunger och dom bra som kommer med tycker jag :) Men det är dåligt att dom har en för jury innan den rikiga juryn :( det var något jag skulle skriva mer om....just det nu på hösten har jag väldigt många kompisar som fyller år så det kommer bli många som jag kommer säga grattis till på bloggen :D Idag ex fyller en tjej som heter Indra år, GRTTIS <333 aja pözz <333
bloggar sen <3
 
naww saknar er men vi ses ju på lördag igen :D
Vanessa ♥
Jag
Sindra ♥
Ida ♥
Freja ♥
Sigrid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0