När man har tråkigt!

ALLA TJEJER, SKA GÖRA TESTET!
KÄRLEK, SKOLA, FAMILJ, VÄNNER, FJORTIS, ALKOHOL, KRIMINELLT, DÅLIGA TIDER
KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Nej!
Har du någon kille just nu? - nepp
Har du dumpat någon? - Aaa
Har någon dumpat dig? - haha ingen vågar
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - Inte vad jag minns!
Vem kramade du senast? - pappa
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? -Absolut inte!!!

SKOLA
Är du duktig i skolan? - Jag är inte dålig eller bra
Har du bra betyg? - har inte betyg än
Har du fått göra om ett prov någongång? - Någon gång har jag väl gjort det!
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - aa
Sköter du dig i skolan - Jag försäker :D
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - jaaaaaaaaaaaaa
Haft mobilen på lektionstid? - jaaa :P  
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nepp


FAMILJ
Hur många är ni i din familj?  4 + mig
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? - eh..aaa eller fatta inte frågan!
Trivs hemma? - jadå
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - haha när jag var liten
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Nej eller dom har skällt på mig men inte så att dom dampar loss!
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - bara när dom inte hör :P
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja!

 

VÄNNER
Du har vänner? - jag hoppas det, ja <33333
Du brukar vara med? - mina vänner <3333333333
Vem/vilka var du med sist? - Julia T <333
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Såklart <3
Är det okej att ha kill-kompisar? - ja, det är inge fel med att ha en kill-kompis!
Har du pussat någon av dina kompisar? -massa gånger!!!!!!
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Aldrig i livet!!!!!!!!!!!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Nej!

 

FJORTIS
Du sminkar dig varje dag? - japp!
Putar med läpparna på kort? - hahaha ibland
Tar kort på dina bröst? - Nejj!!!!
Använder foundation på läpparna? - ush nej!
Super dig packad varje helg? - aaa...haha skoja!
Du har kysst en tjej? - hur menar du då! allså inte tugkysst!
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - Nopp ;)
Ditt hår är knallblont? - Nej!!!
KRIMINELLT
Är det okej att vara kriminell? - inte det är det inte!!!!
Vill du bli kriminell - Aldrig över min döda kropp!
Vad är inte okej med att vara kriminell? - ingenting !!!!!
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - jaa verkligen...nej såklart inte!!!!!!1
Har du suttit i fängelse? - jaa massa gånger! ;)
Vill du hamna i fängelset? - Nopp!
Har du gjort nåt kriminellt? - nej
Har du blivit tagen av polisen/vakter? - Nej!

 

DÅLIGA TIDER
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - aa...
När grät du senast? - det var nog från kollot!
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - men gud neeej!!!!!
Du har slagit ner någon? - på skoj :P
Du har blivit nedslagen? - neeej!
Du har skadat någon med flit? - öh..nej?
Har du någon gång viljat döda någon? - haha ja många gånger ;)
Vem du bråka med senast - Kommer inte ihåg?
Har du blivit våldtagen ? - neeeeeeeeeej!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Gushi<333

Har du tagit den från mej? Om skulle du kunna säga att du har tagit den från mej ;) Tack <3

2010-09-05 @ 21:46:35
URL: http://gushimushi.blogg.se/
Postat av: Anonym

åå, jag orkar inte allt

(tog dem två första)

2010-09-06 @ 15:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0