Red bull & att våga :D

 
Folk som vågar! Jag tycker det är jätteviktigt att man vågar säga vad man tycker. Man ska kunna säga vad man vill och inte bry sig om vad andra säger. Det gör inget om alla tycker ex. att choklad är godare en vanlilj du får tycka att vanlij är godare :D därför hissar jag dom som vågar och ni som inte vågar, våga! <333

 
Red bull! alla säger att red bull är jättegott men det tycker inte jag! Det är skitäkligt jag köpte red bull en gång...fy nej! Inget för mig. Men ni som tycker det gått får tycka det. Nej red bull..blää!!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Em håller med hissa med vet ej vad det du dissa är för nåt ..

2010-09-06 @ 15:08:38
URL: http://sweetevelina.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0