Så tycker jag!

Så har tycker jag om do olika partierna!
socialdemokraterna! Jag tycker om S. Dom vill att alla som är ``rika´´ ska ge pengar till dom som inte har så mycket pengar men det Vill inte Moderaterna dom vill att dom ``rika´´ ska vara rika och dom ``fattiga´´ ska vara fatiga. Men tänka alla som är sjuk och inte kan jobba! Kan inte dom som har pengar ge pengar till dom. Jag tycker att alla är lika mycket värda som S tycker :D


Moderatena! Dom flesta säger att: å alla som är ``rika´´ ska ha sina pengar för att dom förtjänar det, efter som dom har kämpat så hår för att få sina pengar. Jaha tänker jag, alla kan inte bli företagre och tjäna massa pengar! Men som sagt som jag skrev förut dom sjuka eller ensamstånde och inte kan få jobb! Vad ska dom få pengar i fårn! Det viktigaste är att man har mat på bordet och tak över huvudet!

Sverigedemokaretna! Ni fattar säkert vad jag tycker om dom! Jag brukar inte svära i min blogg men dom är JÄVLA IDIOTER!


Vänsterpartiet! Dom är väl bra som är ju i det röd görna blocket och då är det ett bra parti :D


Centerpartiet! Dom bry ju säg mer om typ bönder och jordbruk och sånt. Det är ju viktigt, men för mig är det ganska oviktigt om men inte för dom som bor på landet och sånt men jag bor ju inte på landet så centerpartiet tyvär!

 Folkpartiet! F verkar bra men jag vet inte så mycket om dom så jag kan inte riktigt säga om jag tycker dom är bra eller inte!

Kristdemokraterna! Jag vet inget om dom!

Miljöpartiet! Dom är oxå bra :D Det är viktigt med miljön och dom tycker jag ska vinna valet efter S!


Det var min åsikt om alla partierna!

Kommentarer
Postat av: matilda<3

Håller med det där om SD Hatar som. Du är dagens sötiz på min blogg idag Av alla dom som har blivit dagens sötiz denna vecka kommer tävla om att bli veckans sötiiz<3<3 söt blogg

2010-09-20 @ 17:45:25
URL: http://pinklipglossy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0