Jag blev lås-bestulen!

Heej! Är hemma nu och så fort mamma och pappa kommer hem ska vi åka till landet :( Det är bara så tråkigt där!!!!! Idag i skolan efter lunchen och jag skulle gå till mitt skåp så märkte jag att någon hade tagit bort mitt lås! Jag blev skiträdd någon hade tagit allt i mitt skåp och förra året blev jag rådnad och hoppades attjag inte skulle bli det i år igen. Mina hemnycklar låg där, mitt buss kort...jättemycket värdesaker. Men som tur var låg allt kvar i skåpet. Alva var så snäll så jag fick lägga mina värdesaker i hennes skåp <333
Sen så var jag skit sur under hela lektion för att mycket saker som skolböcker och sånt låg kvar i mitt skåp!
När vi hade slutat för dagen så kom en kille i min klass fram och berätta vem som hade tagit bort mitt lås! Jag gick fram till hanoch fråga varför ha gjorde så. Han sa att mitt lås hade råkat åka upp när en anna kille i min klass hållde på med det (jag vill inte nämna namn) Så dom slängde i väg det i stället för att låsa det igen. Dom sängde i väg det för att hämnas och jag vet inte för va?! Jag dampa typ på han och sa att han fick köpa ett nytt lås!!!!!!!!!! Så om han inte gör det så kommer jag dampa enu mer på hann!!!!!!!!!!!!! Haha under om det är någon som har läst allt det här nu :D Puss <333333333
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst har någon läst ALLTIHOP.



Vet inte om jag fattade det rätt, men om jag gjorde det, så måste jag ju säga att killen som berättade det för dig var ju jättesnäll, menar han hade kunnat låtsas som att han aldrig sett det som hänt.



Dampa på bara, du har läsare som är på din sida av linjen.

2010-09-26 @ 17:15:37
Postat av: Sanna/bloggare

Hej cool blogg, kolla in min blogg<333



snyggastebloggen.blogg.se

2010-09-29 @ 19:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0