Så tycker jag om Big Brother deltagarna!

Christian är en "social mästare".  Foto: Daniel Ohlsson
Christian Lundgren!
Christian är den skönsate typen i huset! Han har humör!!! Gillar han :P
Sonia Kamau vill vara första mörka tjejen i svenska Big Brother. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Sonia Kamau!
Hon kan man verkligen säga att hon har atityd! Hon vågar säga vad hon tycker och så men i bland kan det bli förmycket, hon verkar snäll men hon är för lat tycker jag. Hon kan få stanna ett lite tag till men inte vinna.
Peter Orrmyr är husets goa göteborgare. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Peter Orrmyr!
Vad gör han i huset?
Han är typ en gubbe och vem f*n lämmnar sin barn i 100 dagar (inte för att han kommer vara kvar i 100 dagar) för att vara med i något tv pogram. Han verkar snäll och så men han har ingen plats i huset!!!!!!!!
Foto: TV11
Madelene Stigsjöö!
Fy nej hon ska ut! Hon ligger med allt och alla, UT!!!!
Katerina Kazelis är lärarinna i Malmö. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Katerina Kazelis!
Tycker hon ska vinna! Känns bara lite konstigt att hon är mattelärare och går till kyrkan varje söndag (hon är kristen) :S Hon kan bli förmycket ibland det är det ända jag inte gillar med henne att hon kan bli jättejobbig och samtidgt jättesnäll.
Från Umeå kommer den resliga snickaren Simon.  Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Simon Danielsson!
Vem är han? typ ingen, han är tråkig!
Annie Almén tävlar i poetry slam.  Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Annie Almén!
Hon är det svarta fåret i big brother! Hon är ganska konstig men på något viss gillar jag henne. Men jag kommer inte bry mig i fall hon åker ut hon behövs ändå inte :P
23-åriga Rodney Da Silva från Haninge. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Rodney Da Silva!
Falsk, äklig, dum, elak, självisk...jag orkar inte ta upp allt :P Bajs på Rodney, han är en liten korv som bara trycker ner människor!!!!! Om han vinner så fattar jag inte vad svenska folket har liv!!!!
Bildsköna Martin Granetoft från Hörby. Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Martin Granetoft!
För snuskig, För själv säker, för mycket dialekt! Asså hatar verkligen hans dialket. Kan gilla han i bland men jag börjar ogilla han mer och mer...
24-åriga Sara Jönsson är inte alls för gammal för Big Brother.  Foto: Daniel Ohlsson/TV4
Sara Jönsson!
Vet typ inget om henne! Men hon verkar snäll och sånt förutom när hon håller på med Martin. Hon är väl okej verkar vara sig själv och så ;)
Gurkan Casi!
Love him! Så j*vla skön. Han tycker jag oxså ska vinna eller nej jag tycker han ska komma två inte vinna. Han rolig och jag har inte sett att han har varit dum mot någon (eller lite om Vannessa)
Patrik Edvardsson!
HAN ÄR EN FALSK JÄVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0