Dagens haff

Lefteris Ballatsas
Alltid dagens haff ;) hahaha, du ä sjukt snygg bror, love ya!
Leonardo Leo Löfberg
Sjukt fin bror och saknad! Jag tror han e singel så haffa på han ;)
Ackis Klouras
Super fin kille både inombords och utan på :) Vill lära känna dig bättre! Du och oxså sjukt snygg armar ;)
Felicia Masalla
Dödligt vacker tjej som är as bra på att dansa. Även vacker inombords ;) <3 Önska jag hade ditt utseende!
Pelda Drottning
Finaste och sötaste tjejen asså. Ska träffa henne under lovet, hon är super snäll så adda henne på facebook killar hon är mogen tjej som behöver kille NU!
Fanny Folchi
Älskar dig Fanny, din profilbild är ouuufffff obeskrivligt vacker!!!!!!!!!!! Killar om ni letar efter en vacker, mogen, snäll, omtäncksam, rolig tjej så rekomenderar jag fanny folchi!
Bella sundqvist
En tjej med jättefin ögon! Jag känner inte dig så bra men du verkar snäll och du är super söt och snygg ;)

Kommentarer
Postat av: felicia

Oj shit lite efterblivet att jag svarar nu! Men hade helt glömt bort att tacka dig ju! :O Taaack vad söt du är! föör gullig :D Och du är vacker! <3

2012-03-27 @ 21:00:16
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0