10 första som gillar ska jag skriva om på min blogg!


Unni Landholm
Sjukt fin tjej som har bra humor! Vill lära känna dig mycket mer!!! Nästa helg kommer det bli skitkul :D

Yusuf Karacelik

Skit fin kille som jag har träffat en gång, men jag skulle vilja lära känna bättre :)

Zana Bewari
Det finns bara en sak att säga om dig Zana...DVÄRG! hahaha skoja! Du är sjukt fin, rolig och snäll :)


Anna Soldatic Sganzerla
Älskar dig syster! Har så många bra och fina minnen med dig <33


Celine E. Raymond
Världens vackraste och snällaste tjej! Så sjukt fin, love you <33

Osman Medina W
Snäll och söt kille! Chattar med lite bland :D


Lisa Karolina Ström
Känner inte dig men du är sjukt vacker och söt. Skulle vilja lära känna bättre :)

Soner Caglarer
Känner inte dig men du e söt :)

Sofia Rogala
Älskar dig min vackraste syster! När jag är i din närhet blir jag alltid glad <33


Nicole Grängshem
Dödligt vacker tjej som jag vill lära känna bättre <3


Kommentarer
Postat av: Anna

älskar dig bästavän <3

2011-12-11 @ 22:35:58
URL: http://annasganz.blogg.se/
Postat av: Soner

Nämen så ser man en bild på mig :)

vill lära känna dig bättre :)

2011-12-11 @ 23:13:20
Postat av: Celine Raymond

Naww älskling detsamma, älskar dig med

2011-12-12 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0