Skrev lite random saker!

Heeeeeej!
Jag måste börjar rör på mig! Men hur? Jag kan ju inte precis springa ut och jogga i det här vädret. Men jag börjar ju dansen snart :D Men nä våren börjar närma sig så ska jag ut och jogga :) Aja idag har det varit en helt vanlig skoldag :P Måste bara säga att min blogg är sjuk tråkig nu. Men på onsdag fyller min blogg två år!!! Och då lovar jag att blogga mycket!!! men, men nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink, ta på mig min mys dräkt och typ dö!!! Haha skoja men jag är så trött så det känns som att jag ska dö. Men gud vad jag har skrivit! Jag behövde skriva av mig lite!
Puss ♥




Kommentarer
Postat av: Freja <3

haha gullan! Jag måste också ut o röra på mej! i sommar när vi ska vara på sigges o ditt o idas land kan vi gå ut en morgon powerwork eller nåt xP <33 puss

2011-01-17 @ 21:30:41
Postat av: Bajskort, sött va?

Det heter faktist powerwalk inte work xD

2011-01-18 @ 16:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0