Tänk på vad ni säger!

Jag menade inget illa! Jag hatar när folk har sagt något otrevligt eller något dumt fast dom egentligen kanske inte menade det och då säger dom jag menade inget illa! Om man säger så har man ju anntigen sagt något otrevligt och då har man redan kanske sårat den presonen och sen så ska man bortförklara säg med att säga att man inte villa något dumt! Asså ord försvinner inte bara så där eller hur man uttrycker sig, man kommer ihåg sånt! Jag tycker att alla ska tänka på vad dom säger även om tror att ens kompis kanske tycker det inte gör något att man säger så. Men det kan bli en vana. Så tänk väldigt nog hur ni säger saker till andrar och hur ni säger det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0