Thank god it's Friday!

Hej!
thank god it's Friday....haha det säger min lärare typ varje fredag!!! det har ju inte precis varit en hård vecka, men trött vecka. Har varit tvungen att vända på dygnet. Men nu är det i allafall helg. Idag var det tänkt att jag och mamma skulle gå till banken och skaffa kontokort till mig, men hon kunde inte idag så det får bli nästa vecka! Men nu ska jag chilla lite.
Puss ♥

Det här ska jag göra resten av kvällen/eftermiddag:
1. Ta på mig min mys dräkt!
2. Äta mellis framför tv!
3. äta middag!
4. bada!
5. se på tv!


(bloggar i mellan!)

Kommentarer
Postat av: ;)

http://menadedu.se/image/1fe3ac1bedeec0293edbc7558f69ff9549e6af65c/

Kolla! <3

2011-01-14 @ 16:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0