Tjaaaaaa.

Hej jag heter Freja och jag är häftig. Nu ska jag upplysa något som ni antagligen inte tänkt på. Ingen är "normal", de går lixom inte att vara normal. alla har ett unikt sätt att vara och bete sej, om någon försöker vara någon annan så har den fortfarande ett helt unikt sätt att vara på. så vad är igentligen att vara normal? ahahahahahaha ja ska inte skriva värsta romanen nu men bara som ni vetär ni alla bra och vackra på ert eget sätt. Jag är tex inte perfekt o ni kan säga vad ni vill om mej men ja tkr ja e bra exakt som jag är! endel gillar mej som jag är och del tkr väl inte om mej men jag kommer inte ändra mej. jag är lixom den jag är o det kommer ja aldrig ändra på! jag är perfekt precis som jag är! sådetså! haha
herrå från freja ( random inlägg...)
i
inte perfekt men bra som jag är :)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Snor du mitt talesett nu ;) Hahah men det har du ju rätt i ;)

2011-01-04 @ 19:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0