Hissar och dissar!

Solsidan! älskar solsidan :D Det är så himla roligt! Jag tror jag ska gå och se på datorn snart!

Piratebay! jag vet att det är olagligt att ladda ner saker från piratebay men det är jättemånga som göra det! Jag tycker det är bra att man kan ladda hem filmer gratis innan dom ens har kommit ut på film :)
Channel 131! det här är mer som ett tips än ett hiss! Den här hemsidan kan du kolla på filmer som inte ens har kommit på bio och det är inte olaligt! Det här väldigt dålig kvalitet http://www.ch131.com/!
Under skåp! Jag hatar att ha skåp längst ner! Jag verkligen hatar det!!!! Man måste böja sig och då så typ ramlar jag alltid!!!
Kedjebrev! Det är så irriterande med kedjebrev. Dom är så töntiga, t.ex när det står om inte du skickar det här vidare så är du en falsk vän! Jag säger inte att ni är töntiga som skickar dom men det som står i dom är töntigt!
Justin Bieber! Han är en tönt! Jag har ingen aning hur han är, han kanske är snäll men jag tycker han verkar vara en tönt! Och det värsta är att han har gjort en film!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Julia♥

Går det bra med headern åt felicia ♥

2011-01-19 @ 21:00:12
URL: http://jusic.blogg.se/
Postat av: viktoria

ja håller med om allt förutom solsidan! :( de suger <33333333 skit fin blogg iaf! <333

2011-01-19 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0