Fake personer på fb!

Tjosan på er!
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon åker jag och pappa till farmor och kommer nog inte kunna blogga på hela dagen :P asså jag måste bara ta upp en sak! Det ä typ tre personer på fb som addar typ alla och låsas vara värsta fjortisarna, ena tjejen har till och med ett foto på dessie när hon var fjorit och skriver att det är hon själv. Jag tror någon har gjort fake personer på fb! Är det några som har märkt samma sak, för jag ser typ att alla har blivit vänner med dom på fb :P Aja nu ska jag sova.
Puss ♥

Gammal bild :P

Kommentarer
Postat av: Filippa Åberg

haha ja dom typ sonia , agnes och flera, varje da ba - agnes är nu vän med 24 mer av dina vänner , hela tiden!'' så har dom typ 30 vänner och bara varandra som syskon och typ två bilder me nt ens samma person , Fake Fake!! <3

2011-07-07 @ 00:40:46
Postat av: Tilda

Haha, ah.. Agnes Olsson & Sonia & Simon meyer. FAKE. Har typ frågat varför de gör fake konton och de fick typ damp på mig för det, men iaf.. :P

2011-07-07 @ 13:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0