Se och lär!

Först skrev den här personen så här:
Sen skrev den så här:
Svar:

Jag förlåter dig! Som jag sa i video så tycker jag man inte ska säga en massa saker innan man känner personen, i det här fallet så gick du på hårt och sen visade det sig att jag hade dyslexi. Jag tycker du är moddig att du erkänner att du har gjort fel men du skulle inte ha skrivit kommentaren från första början. Jag känner inte dig men du är ingen dålig människa, att säga att du erkänner och säger att det var dumt är vad bra människor gör :D Så alla ni som oxså kanske ha skrivit något dummt och vill erkänna, var inte rädd!


Kommentarer
Postat av: Anonym

För att ha dyslexi tycker jag ändå att du stavar ganska bra! Jag menar, det finns folk i din ålder som stavar så som du gör som inte har dyslexi. Fortsätt kämpa tjejen!



Kram

2011-07-08 @ 22:18:45
Postat av: Anonym

Håller med!!!!! Kämpa på. Kram

2011-07-08 @ 23:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0