Svar på Frågestuden del 1!

Svar:
Har fått många frågor om den tröjan. Den har jag köpt på Ginatricot för några månader sen :P
Svar:
1. Ja det har jag
2. 70-75 A
Svar:
1. Det är olika men mellan 65 och 110! (lite, jag vet)
2. Ojoj, det vet jag faktiskt inte. Tror inte jag kan svara på den frågan :P
Svar:
1. Hägersten :P (vill inte säga mer än så)
2. Nee, men blogg är för liten för att ha det tycker jag :P men om det är många som vill det så kanske jag kan ha det ;)
3. japp :P
4. hm...jag kan inte säga någon låt men tre artister jag gillar just nu är Beyonce, Rihanna, Hmm.... asså just nu så typ drogar jag FEST HOS MANGE!
Svar:
Jag har typ 4 familjer som jag har gjort och dom är ganska vandliga. Typ en mamma och en pappa och typ två barn och så är dom rika och går i privatskola och sånt :P
Svar:
1. Typ 10 tusen!!!!
2. nee, har letat jättelänge och nu känns det lite som att sommaren snart är över så det känns onödigt att köpa en :P
3. Japp det kan jag <3
4.Jag andväner




Svar:
1. JAA det är min favo färg!!!
2. Nja...haha såklart jag gör! <333
3. ibland, ibland inte! :P
4. Ja dom är fina! ;)
5. ja dom är söta :D
6. Nja, jag gillar mer att säga korv :D
7. nja :P
8. Ja dom var trevliga <3 ;)



Svar:
1. Galen, iriternade, omtänksam, kostig, snäll! typ :P
2. nej! men mitt favoritdjur är leopard :D
3. Jag jag har två syskon. Fast vi har inte samma pappa! Vi har jättebra relation tycker i allfall jag <3
4. Att bli känd dansar och sångerska, bli rik och att det ska bli fred i världen :D
5. ja, jag vill jättegärna ha en pjokvän <3


Svar:
1. nej det tycker jag inte
2. Alla har sin egna åsikt om hur en fjortis! Fjortis för mig är en still och inte en betende. Många säger att fjortisar är blonda, idominsalva på läpparna, mycket mascara och för mörk foudation. Asså jag har någ inte sett en sån fjortis på länge. Så jag vet faktisk inte hur en fjortis ser ut :P



Svar:
1. sång och dans, och förutom det typ svenska :D
2. käns sångare eller dansare :D
3. Jag är en kort tjej som ser ut som pippilångstrump i ansiktet. Jag älskar mina kompisar dom gör min dag. Jag gillar att busa och dom flesta som känner mig kan nog tycka att det kan vara lite iriterande :P Jag omtänksam och snäll tycker jag. När jag går in i en affär kan jag inte gå ut utan att handla något :P Om jag träffar någon jag inte känner så brukar jag vara lite blygg men sen när jag lär känna den så blir jag mig själv :D Just det jag gillar att ha rätt!




Svar:
1. 36 :P
2. typ 1,55 tror jag !
3. vet inte typ 46 kg.
4. H&M och Ginatricot <333




Svar:
Nepp jag är inte på G men någon :(
Jag brukar inte göra länkbyte på min blogg, sorry! <33

Svar:
kom faktiskt inte ihåg! det vara jättelänge sen men jag vet en bra sida som du kan gå in på i fall du vill ha hjälp med designtips http://www.designadinblogg.se/
Svar:
Jag andvände garnier :D
Svar:
Hatar såna frågar och det vet du! (haha) jag skulle åka till Japan och gifta mig med någon random person, inte vet jag! hahahahahaha! <3333333

Svar:
Ungerfär 60-100 läsare, det är olika hela tiden :P <3

Svar:
1. KENO!!!!!!! jippi, hahaha nee! fy vad svårt att välja men om jag får välja kanal skulle jag välja MTV! det är för svårt att välja pogram ;)
2. Jag skulle skrika och ta reda på vem som färga mitt hår sen skulle jag färga om det till brunt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0