Svar på Frågestunden del 2!


Svar:
Asså nu är jag blek men jag tyckte jag blev lite brun när jag vara där :P
Bild på mig efter jag hade varit i Grekland :D


Svar:
Jag skulle skilja mig med dig!
Svar:
Japp!
Svar:
1. Oj, vet faktisk inte om jag har haft det :P visst har jag pussat en kille men i kysst någon.
2. hehe, 0 :P
Svar:
Det är omöjlig att svara på! Men en av mina närmaste vänner är Josefin, vi har kännt varandra sen vi var typ 3 :P
Älskar dig <33
Svar:
1. Ja det var toppen <3
2. Ja det blåste ganska mycket dom första dagarna!
3. jag är ungefär 1,55 tror jag :P vet inte riktigt
4. Ja, jag gillar att bada :D
5. Nja, jag har inte då piment så jag blir inte alls så brun jag blir mest lätt röd :(
6. Eva och Gunnar!

Svar:
1. 65-100 typ! det är jätteolika hela tiden.
2. Hm, Grekland 3 gåner, Turkiet 3 gånger, danmark och findland i gång och talin 1 gång. Typ dom jag minns :)
3. hm, tror nog det är Grekland men mitt drömresemål är USA!

nu var det slut på frågorna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0