Bilder från i går!

I väntan på the sexbomb (Hahahahaha)
Det var väldigt varmt (somni nog ser på killen där bak)
Jag va väldigt nervös därför står jag som en apa!
Eric: Hej! Tycker inte du det är varmt här?
Andrea: Jo.
Eric: Helt sjukt!
Andrea: Ja verkligen! Asså du är skitbra, asså jag älskar dig du är bäst!
Eric: Tack så jättemycket! (han sluta skriva när jag sa det kollade mig rakt in i ögonen)
Eric: Ska du på Made of pop i sommar då?
Andrea: Aa! Jag har redan vart på Liseberg!
Eric: Aha, va kul! Ska du någon mer stans?
Andrea: Jaa Grönan i augusti!
Eric: Grymt, då ses vi ju där!
Andrea: Ja! Kan jag få en kram?
Eric: Självklart!!!
Bevis:
Jag vet att det låter jätte konstigt att jag helt plötsligt "Du är jättebra!" men jag var jättenervös och man fick inte stå där så länge. Jag tog upp tjejen soom stod bakom migs tid! Hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0