Gästbloggningen startar nu!

Hejsan alla Majas läsare, I helgen ska jag gästblogga lite som sagt. Kommer bli lite mysigt för både mig och er hoppas jag. Idag har jag spelat Eken cup Handboll jag går i sårvägen, vi vann en match och förlora en annan. Jag kommer gäst blogga på kvällarna tyvärr :( Det är på grund av att jag spelar cupen på dagen hela helgen. Så det blir updateringar på kvällarna. Jag har även en blogg också http://livetutanpappa.blogdns.com. Handlar om att jag tyvärr inte har någon pappa, aa eller har har jag men hatar honom skicka in istället. Det rengnade idag så det är klart man blir helt lerig när man kommer hem. Ha det bra vi hörs puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0