HISS & DISS!



Skidor! Det är jätteroligt att åka skidor tycker jag och på torsdag blir det romme med skolan!!!!

gilla-knapp! Jag gillar gilla knappen på facebook! Det är en bra uppfining :D

Byta lärare!
Det ska blir skönt att byta lärare i 7:an. Ibland tycker jag om mina lärare, men dom är lite konstiga ibland.



One piece i skolan! är det typ mode nu att ha one piece i skolan? Jag tycker inte det i allfall är så snyggt mode i så fall. one piece är mer en mys dräck att ha hemma inte i skolan.

Mamma & pappa har tagit över tv!
Mina föräldrar har typ tagit över tv. för ut var det jag som brukade bestäma vad vi skulle titta på. Nu har dom liksom tagit över den och jag får typ inte bestäma något!!!!

Kom tillbacka till skolan efter att har varit sjuk! Hatar det. Man fattar inget om vad för läxor eller något. Det är jättejobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0