Mitt rum är städat!!!

Heeeeeej!
Kom hem precis och när jag gick in i mitt rum var det ovandligt städat, jag titta mig lite undrade omkring men sen förstod jag att mamma hade blivit trött på att det var så stöckigt så hon städade det själv! tack mamma :D När jag skulle vänta på bussen i dag satt det några punkare/emos brevid mig. Dom sa att alla som har blont hår är fjortisar även om man är emo och har blont är man fjortis. Sen prata dem om att dom typ hade blivit misshalade och att dom hade misshanlat. En av dem sa ``blattar är bara problem´´, dem satt och rapa på bussen oxså. Vill bara slå till dom!!!
Aja tur att man inte är sån :P
Puss ♥

gammal bild!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0