Ville inte hamna i en JB fälla!

Jag är jätterädd för att hammna i någon Justin Bieber fälla!håller på att falla helatiden. Jag vill inte gilla honom, Det känns som om jag inte känner någon som inte gillar honom! Efter att jag har typ älskar han för 1 år sen och om jag börjar gilla han i gen kommer jag sitta och gråta på kvällarna och det vill jag inte göra. Sitter och lyssnar på en låt med han och Chris Brown och den är ganska bra ;) SNÄLLA BEHÖVER PYSKHJÄLP!!!! ville inte gilla han igen!!!! Nu skaa jag sitta och Taylor-droga!!!!!!!!!!
En är bra faktisk!!!! OMG behöver hjälp har någon medeci så jag inte börjar gilla han igen!!!!?????!!!!!?????

Kommentarer
Postat av: alwa

men maja! Du behöver inte skämmas eller något sånt för att gilla honom, varför inte? Och nej, han är inte töntig :) <3

2011-03-29 @ 17:43:15
URL: http://awaw.blogg.se/
Postat av: freja

seriöst Maja!!!!!! Han e tönti!

hen bjöd ut rihanna och hon sa nej och han bah men du är endå inte min typ! asså han e dryg!

2011-03-29 @ 22:03:17
URL: http://frejsigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0