Svar på frågestunden!!!!!!!!!!!!!!

(frågan är från Sigrid)
Svar: Japp du är en snäll skit!
Svar: Har ingen!
Svar: Haha! Asså jag brukar vara med familjen, men i år var jag ju med dig och Freja :D
Svar: Hm...det är nog maxfactor har bäst foundation, maybeline har bäst mascara och Isadora har bäst puder och läppglans!
Svar: nej jag ska inte på kollo i år! Men kanske nästa år :P
Svar: Älskar både Ginatricot och H&M men om jag måste välja så H&M!
Svar: Jag mår bara bra! Är bara lite trött ;)
Svar:
1. Nej, jag är singel!
2.Kött, kylft potatis och kantarell sås
Svar: Typ inte så mycket drama och att sommaren ska bli bäst och roligast!!!!!
Svar:
1. Kulturama hammarbysjöstad!
2. Har ingen bästa vän jag har många bästa vänner och det är alla mina kompisar <333
3. Ett par jeans eller tights och någon snygg top men något på blommor eller någon blus :D
Svar: OMG, svår fråga! Det nästa inte att svara på men jag ska försöka :) HMMMMMMMMMMMMM.........typ korv haha vet inte vrf jag tog korv. Jag gillar att säga korv och då tog jag korv :D
Svar: Asså jag har aldrig riktigt haft ett förhållande så asså jag har inte pussat någon på det sättet men förut när jag var mindre brukade vi kör saning eller konka och då så pussade man någon!
Svar:
1. 4
2. Har ingen!
3. Var dig själv och stå för den du är :D
Svar: Haha jag vet men asså jag har inte haft något förhållande eller liksom när jag var liten men det räknas inte :P
Svar: 70/75 A
Svar: Har ingen, jag tar på mig det som jag tycker är snyggt ;)
Svar: Kissie, foki, Kenza, paow! Fast bara i bland :)
Svar:
1. SOMMAR, såklart!
2. ROSA, såklart!
Svar: Mitt hår är helt natuligt! Jag har bara sparat det. Har bara tonat det två gånger. Jag plattar typ aldrig eller andvänder någon hårspray :D
Svar: HAHAHAHA nej jag är inte lesbisk. Bara för att man umgås med tjejer så måste man inte vara lesbisk :S Jag har kill kompisar men jag har glidit ifrån dem lite :(
Tack till alla som säger att ni älskar min blogg! Älskar er med :D <3333333

Kommentarer
Postat av: jen

2011-05-04 @ 19:58:50
Postat av: jennifer

måste bara fråga.. vart bor du? :)

Jag tänkte eftersom du brukar vara ute på stan o shoppa :D

Älskar din blogg btw!! :D

2011-05-04 @ 19:59:41
URL: http://jempiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0