100 frågor om mig!

1.namn? - Maja
2. År?- 97
3. Vart bor du? - Hägersten
4. Färg på ditt hus? - Vit
5. Hus eller lägenhet? - Lägenhet
6. Klass? - 7b
7. Vilket år tar du studenten? - 2016...venne
8. När gick du upp i morse? - Mina föräldrar väckte mig, men typ 10:45
9. När ska du sova? - Snart!
10. Vad har du ätit idag? - Kladkaka, en macka, skaggenrörs macka, past och oxfile sås...mumms <33
11. Dagens klädsel? - Jeans, svart linne och en hollister tjocktröja!
12. Dagens smink? - Inget sminkt i dag :)
13. Dagens roligaste? - Kommer inte ihåg

Socialt:
14. Har du många vänner? - Yes i have!
15. Har du ovänner? - nej, inga...inte vad jag vet!
16. Vem chattade du med senast? - Mustafa
17. Har du pojk-/flickvän? - tyvärr :(((((((
18. Vem pratade du med sist? - Pappa
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Mahmut...

Favorit:
20. Film? - Så många!!!
21. Lååt? Kan inte välja
22. Mat? - Potatis, kött och god sås :D
23. Dryck? - Coca cola
24. Färg? - ROSA!
25. Stad? -STOCKHOLM!!
26. Land? - hmm....något varmt ;)
27. Ämne i skolan? Svenska, dans och sång
28. Människa? - Jag såklart!

Senaste:
29. Gången du shoppade? - Igår
30. Gången du bakade? - I tisdags
31. Gången du stulit något? - hmm...brukar inte själa!
32. Gången du rökte?
33. Gången du drack? - Haha jag dricker inte
34. Personen du kramade? - kommer inte ihåg...hahaha
35. Gången d?- va?
36. Personen du dampade på? - Mamma
37. Personen du bråkade med? - bråka och bråka....men mamma
38. Personen du blev ovän med? - Ingen.
39. Gången du fick skrattattack? - för en timme sen
40. Personen du snackade i tel med? - mamma
41. Gången du grät ? - iförr igår
42. Gången du var ledsen?- jag deppar varje dag!
43. Personen du sa snygg till? - vet inte

Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - svart
45. Hund eller katt? - Katt
46. Ute eller hemma? - Kan inte välja, men helts ute!
47. Tvspel eller datorspel? - Kan inte välja!
48. Singel eller upptagen? - Upptagen, såklart!
49. Strula eller kramas? - Älskar att kramas! eller asså det beror på vem ;)
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - Haha va?
51. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad tack!
52. Blont eller svart hår? - båda
53. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa :)
54. Choklad eller lakrits? - Choklad
55. Coca cola eller fanta? - Cola
56. Pizza eller kebab? - Pizza..
57. Randigt eller prickigt? - randigt
58. Blatte eller svenne? - Svenne banan, båda är roliga!
59. Älska eller bli älskad? - Båda!
60. Leva eller dö? - Leva livet förfan!
61. Vänner eller familj? - Vänner :)

Antal
62. Personer du älskar? - MÅNGA!
63. Personer du hatar? - Den som en gången kommer bli hans fru!
64. Glassar du ätit på en dag? - hahaha
65. Gånger du haft minnesluckor? - va?
66. Gånger du varit hög? - Många förfan...haha
67. Personer du saknar just nu? - Mina vänner!
68. Gånger ditt hjärta brustit? - flera gånger
Vem:
69. Kommer du inte överens med? - Mina föräldrar...ibland
70. Vill du kyssa nu? - Han jag gilalr
71. Ska du träffa imorgon? - Ingen
72. Sjöng du senast för? - Lalalala
73. Skickade du senast gb till i pea - HAHAH wtf???
74. Spelade du tvspel med senast? - det du
75. Vill du ta med på resa nu? - någon vän <3
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - en snopp...haha fråga inte vrf
77. Förtjänar att dö? - Ingen.
78. Är söt? - Han
79. Vill du sova jämsides med i natt? - Han.

Vad:
80. Gör dig glad? -Mina vänner <333333
81. Gör dig ledsen? - Folk som inte har något liv och att jag aldrig kommer få honom
82. Vill du helst göra nu? - Åka hem!
83. Önskar du att du slapp göra? - Leva...haha skoja
84. Vill du ha nu? - POJKVÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar, ny mobil, navel percing....
86. Längtar du till? - Inte till skolan i all fall.
87. Tycker du om dina betyg? - Kan bli bättre
88. Ångrar du i ditt liv? - Mycket!
89. Är det bästa som hänt dig? - Ojoj det var en svår fråga! Kan inte svara på den
Vad tycker du om?
90. Rökare? - Dom gör som dom vill.
91. Bråk? - HATAR
92. Killar? - Bra och dåligt
93. Tjejer? - Bra och dåligt!
94. Skola? - Tråkigt men man kommer ingen vart annars
95. Framtid? - Det får vi se :P

Övrigt:
96. Är du kär? - JAAAAAAAAAAAA
97. Hur lång är du? - 1.57 cm...mobba mig inte!
98. Första tanken när du vaknade? - Sluta väck mig hela tiden!
99. Sista tanken när du somnade? - venne
100. Hur mycket är klockan nu? - 23:32
Tog från annas blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0