Julia skriver för att maja är upptagen ...( Just nu )...

Hej,hej på er bloggen! Nu sitter jag här och skriver om att jag skriver (mycket interssant jag vet det det ;D)
Eeeh jaa idag ska maja ut på stan med sina föräldrar trevligt,trevligt hon kan inte sluta prata om det hon är helt uppe i varv ! Asså tagga ner va bruden ???! Och själv ska man på Kalas/fest/party jag vet inte vad ni säger man blir ju alltid så mobbad om man säger fest såå här fick ni ju iallafall tre exempel.VARSÅGODA! Ja så ser vår dag ut än så länge men maja kommer ju såklart att uppdatera mer om vad hon ska göra och vad hon gjort mm. Men Bion var BRA ! hahah dör XD ni fattar kanskee inte men det är för jag är skum Hejsvejs/adjö/Puss / hejdå/ kram//Julia
SNYGGA MAJA IDAG !

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha gud vad söt liten Maja! :D

2011-10-08 @ 12:16:45
URL: http://lovefansan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0