Orkar inte se på längre när alla bråkar

åhhhh kan alla bara sluta bråka helatiden! Det är så jobbigt att se mina kompisar sårade. Allt handlar bara om skit snack hela tiden!!! För ungefär ett år sen så hade jag och några kompisar ett jättestort bråk som just handlade om skit snack. Den här person var väldigt sårade av det vi hade sagt och vi hade ett alvarligt snack om det med lärare och alla som var inblandade. Sen dess har inte jag snackat skit om någon och jag har nästan inte hört något skit snack om mig. Visst har man hört lite små saker men sån bryr jag mig inte om. Jag har inte bråkat med någon på länge och det är så skönt att inte gör det heller. Så mitt tips är att sluta bry er om vad alla andra gör. Om den klär sig på ett visst sett, eller valde att gör just den saken så låt den gör det förfan!!!!!!!! SLUTA BRÅKA BARA!!!!!!!!!!
någon random bild!

Kommentarer
Postat av: lalala

Hej Maja. Jag undrar om du har några syskon? :) Om du har hur lyckas du med att inte bråka med dem? :D

2011-10-11 @ 16:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0