Fortfarande sur som fan!

Tja!
Jag varit ensam hela kvällen nästan. Mina föräldrar har varit på en föreläsning som heter ``arga tonåringar´´! Jag tycker det är skönt att vara ensam ibland oftas inte men ibland är det skönt :D För er som inte såg mitt video inlägg så är jag väldigt, väldigt, väldigt sur på min idrottslärare. Jag kommer nämligen spendera en hela fridrottsdag med 8:or och 9:or som jag inte ens känner! Jag ska vara ensam 7:a med ungefär 6 andra till fast dom går i 8:an och 9:an så jag fick damp i skolan. Men mina föräldrar har mailat han nu!!!! åhhhhh jag ska stå ut med den här läraren i 3 år och + så har jag han i matte!!!!!!!!!!!!!!! Mitt liv går under!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Puss ♥


Lockade håret lite grann men jag gjorde inte hela håret :P

Kommentarer
Postat av: Olivia

Be om att få komma i svarta gruppen, där är jag med i ;) Gillar honom inte heller! :( <3

2011-09-20 @ 22:20:30
URL: http://tjejensomarcool.blogg.se/
Postat av: Mikiss

Hej! Jättefin blogg du har! Och gud jag ör helt förälskad i ditt hår ..så himla fint!



Ha det bra! :)

2011-09-21 @ 18:24:36
URL: http://photobymikiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0