Sån e jag!

Jag har fått höra att folk sagt lite olika saker om min blogg och jag skulle vilja skriva om det. Jo det är så att jag tycker man får ha sin uppfattning och sin åsikt om min blogg men jag säger bara att jag får skriva och lägga ut vilka bilder jag vill så länge min föräldrar tycker det är okej. Så jag får klä mig och se ut hur jag vill och jag får skriva vad jag vill och sen får man tycka vad man vill. Jag tycker folk lägger ner för mycket på utseddet istället för att focusera på det innre. Jag vill att folk ska gilla mig för hur jag är och inte hur jag ser ut och sluta lägg ner massa tid på att säga men gud hon ser ut så och så. Det spelar väl inge roll jag har ett gott hjärta och det är det som räcknas! PUNKT!

Kommentarer
Postat av: Freja

Bra sagt där gummsan!<3 Dom är helt klart avundsjuka för du har ett sånt hjärta av guld!

2011-09-20 @ 20:35:04
URL: http://frejasigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0