Fjortis och smink!

läs om ni orkar!
Svar:

Haha ``nya version´´ haha förlåt det lätt lite rolig bara. Asså jag orkar inte med fjortis snacket lägre om jag ska vara helt ärligt. Vem har liksom aldrig fått hör att någon tycker man är fjortis? ALLA typ och det är bara för att fjortis kan vara vad som helts. Men aja nu ska jag svara på din fråga. Nu ska jag vara helt ärlig! Så här mycket smink brukar jag använda: Foundation ( ibland puder oxså), rouge, ögonbrynspenna, mascara, kajal, eye liner, ögon skugga och läppstift! Det är ganska mycket jag vet men jag använder ganska mycket smink för jag tycker jag är ful utan och det beror nog bara för att jag är inte känner mig säker och nöjd med mitt utsedde. Men det kanske har och gör med att jag är en tonåring eller haha jag vet inte riktigt vad jag säger men jag älskar att hålla på ett sminka mig oxså det är mitt intresse. Fast jag har bara använt mascara och kajal dom två senaste veckorna!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0