Skriver av mig

Hej!
Ibland känner man bara att man vill skriva av sig och det är det jag vill göra nu. Det finns ungefär 5 personer som jag ett ett problem i mitt liv. Att dom finns stör mig...haha skoja nej man jag hatar vissa mindere än dom andra. Åhhhhhhhhhhh jag blir så sur, asså jag förstår mig inte på såna här männsikor som finns. Den ena är så dum i huvudet och en så idiot att jag bara vill slå han. sen finns det två idioter som är jag bara vill slå sönder typ. Sen dom andra går mig bara på nerverna. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH det västa är att dom finns i mitt huvud så fort jag ser något som har med att göra att jag går bara runt och tänker på hur mycket jag ogillar dom! 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Har du fler bilder på din gråa kofta med nummer 11 på? Den är jättesnygg! Vart köpte du den?

Bra blogg :)

2012-08-07 @ 23:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0