Hur jag sminkar mig?

Jag brukar sminka mig på två sätt.
1.

1. Först täcker jag hela ansiktet med foundation som heter Dream satin liguid som man kan köpa på typ H&M.
2. Sen tar jag brunpuder från H&M som jag andvänder som rouge.
3. Efter det böjer jag mina ögonfransar
4. Jag andväner oftas två mascaror, först en mascara från loreal Som gör så jag får långa ögonfransar
5. Sedan andvänder jag en mascara som heter million lashes som gör så fransarna blir lite mer fyligare
6. Ibland brukar jag andvända eye liner som jag har köpte på In & Finn och det drar jag bara ett sträck längstögon fransarna.
7. Sen fyller jag bara i mina ögonbryn men en ögonbrynspenn som jag köpt på H&M.
8. Sist tar jag svart kajal och dra under ögat.

2.

1. Först andväner jag ett puder från the body shop över hela ansiktet.
2. Böjer ögonfransarna
3. samma sak som första.
4. fyller i ögonbrynen.
5. Efter det kajal
6. Och sen ett rött läppstift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0