Det jag älskar att göra

När jag var liten ville jag alltid bli sångare, asså ända sedan jag föddes. Men sedan började på dans när jag var 8 år kanske. Jag har dansat street dans, balett, jazz, jazzfunk, musikal dans och testat på hiphop, dancehall, house och morden dans. Nu dansar jag bara jazzfunk och det är en still som är ganska hiphop aktig typ men väldigt tjejig. Sedan är det är med gymansium och jag har inte veta vad jag har velat välja dans eller sång och jag bestämde mig ett tag för sång men nu har jag ingen anning om jag vill sats på dans eller sång. det är så svårt. Jag älskar båda lika mycket. Jag skulle ge bort allt i mitt liv förutom familjen för att kämpa för dansen eller sången. Det är verkligen svårt att förklara hur mycket jag älskar det. Varje gång jag ser någon på en scen eller nåt så känner jag verkligen det där vill jag så gärna göra. Men det är en svår branch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0