Dagens ämne: Vänner

Okej vänner kan vara struliga ibland och det det mest enklaste som finns. Om det är någon som vet hur det känns att bli sårad kompisar gång på gång är det jag. Jag har haft ganska mycket struliga kompis umgängen. Det är svårt det där. Men innan du börjar bråka eller känner för att kämpa för en kompis, känn efter är det värt det? Ibland har det verkligen varit värt det att bara skit det och ibland har det varit så värt det att kämpa för det. Det finns egentligen bara ett tips för hur man är en bra kompis! Hur skulle du känna om jag var min kompis och min kompis var jag och gjorde så här mot mig. Perspektiv är väldigt viktig, för jag lovar det har hjälpt mig och det är så jag känner varje gång jag håller på att göra något jag inte borde göra, hur kommer den här personen känna? Och det stoppar mig! 
 
Mina bästa vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0